Soustředění mladší přípravka 2018

V období od 29.7.2018 do 4.8.2018 pořádáme soustředění pro hráče mladší přípravky FC Hustopeče. Lokalita je obec Ujčov na Vysočině, kousek od Bystřice nad Pernštejnem.

Celé soustředění den po dni

První den: Neděle

Naše soustředění začínalo v neděli obědem. Všechny děti dojeli postupně krásně včas cca kolem 11 hodiny, za což všem rodičům děkuji. Pokoje jsme již měli připravené, takže jsme mohli děti poté rovnou ubytovat. Naše ubytování je skutečně velmi krásné a o kluky je super postaráno. Více najdete na naši fotkách na facebookových stránkách

Pokoje jsou rozděleny následovně:

Adam Ondra Honza Robin
Viktor Simon Tomáš Sadílek Nikolas
Tobiáš Luca Kuba  Filip Zahradníček
Tomáš Wech Lucas
Filip Skoupý Marian

Rozdělení bylo tak aby to nějak vyšlo, ihned na začátku jsme klukům dali najevo, že změny můžou nastat, jak v rámci „zlobení“, tak v rámci nucených změn. Změn nebylo potřeba a ani nebude, kluci se chovají vzorově a již si na své spolubydlící zvykli.

Po výborném obědě (smažený řízek s bramborovou kaší) jsme v rámci volnějšího dne šli rovnou vykoupat do bazénu, který máme v areálu ubytování. Je to věc, kterou v těchto vedrech využijeme každý den a je to skvělá motivace po tréninku. Poté jsme se šli podívat na naše fotbalové hřiště, které je vzdálené tak cca 5 minut chůze. Dali jsme si jen fotbálek a vyrazili na večeři. K večeři jsme měli něco na způsob svíčkové a ta evidentně přišla všem v chuť. Snědli to úplně všichni a navíc si asi polovina šla přidat. Vaří tak skutečně skvěle. Po večeři jsme si dali sezení s klukama, kde jsme si nastavili pravidla soustředění, zodpověděli dotazy a rozdali trička se jmenovkami a logem FC Hustopeče.

Náš harmonogram udává po večeři volný program, kde klukům neříkám co mají dělat, ale musí dodržovat určitá pravidla. Ve 21 hodin již musí být v pyžamu, vyčištěné zuby a ve 21:30 vybíráme tablety/telefony a zhasínáme. Musím říct, že kluci skutečně velmi dodržují nařízené pravidla a nemusíme řešit žádné případy.

Den druhý: pondělí

Budíček jsme nastavili na 8 hodinu a kluci byli vzhůru dříve než trenéři (ten Michal, Kamil prý ne 🙂 ). Původně měla být snídaně v 8:30, ale asi by nás sežrali, takže jsem startovali již v 8. Snídani máme taky výbornou, v hitparádě nejčastějších jídel vede samozřejmě párek a pak nutella.  Hráče motivujeme ke konzumaci zeleniny a ovoce a kupodivu to není ani potřeba.

Po snídaní jsme hráče poslali se převléct do jednotných dresů v rámci soustředění a vydali se na dopolední trénink. Zde nás již zastihlo výraznější teplo a kluci to neměli jednoduché. Již jsme zapojili větší fyzickou zátěž, je potřeba kluky unavit a dát prostor trenérům na večerní odpočinek. :-))

Z tréninku jsem se osprchovali a vydali se na oběd. K obědu byla rýže s kuřecí směsí. Byla opět výborná a u většiny dětí se potom jen zaprášilo. Máme tady velké jedlíky, které ani velká porce nestačí a jdou si přidat. Po obědě nás opět čekal odpočinek a odpoledne II. fáze tréninku. Zde už ve volnější formě střel na branku a fotbálku. Je super jak si kluci nenechají nic líbit v zápasech a oblíbený spolubydlící jde stranou. 🙂

Po tréninku jsme vyrazili na bazén, který nám napustili úplně novou vodou a celý vyčistili. Takže koupání bylo skvělé. A samozřejmě jako každý den se všichni těšili na večeři, hlad je holt svině. K té byl plátek masa se šťouchanými bramborami, opět výborné. Jestli říkáte, že Vaše dítě nejí nebo nedojídá či se v jídle rýpe, tak tady jsou nové zásady. Většina dětí vždy dojí .

Po večeři přišla volná zábava, jak na pokojích, fotbálkem venku či na trampolíně. Kluci využívají výborné zmrzliny, takže si tady dopřávají. Samozřejmě doplňuji, že máme jak dopoledne a odpoledne svačiny formou buchty, tatranky či ovoce.

Den třetí (úterý)

Děti nás pořád překvapují, já bych spal tak do osmé hodiny, ale oni už v 7 hodin jsou oblečení, vyčištěné zoubky a čekají na snídani. Ta nám začíná až v 8 hodin, takže nám klepají na dveře. To se něm teda moc nelíbí :-))))

Jinak po snídaní, kde všichni se skutečně naládují (máme tady úplně vše, několik druhů salámů, jablečný či pomerančový džus, cheerios, cornflake, mléko, jogurty, pomazánky, nutelu, sýry, párky, vajíčka, meloun, papriku, rajčata a plno dalších). Každý den kluci okoštují něco nového. Po snídaní a zhodnocení uklizených pokojů jsme vyrazili na trénink.

I když už je skutečně teplo, dneska bylo více aktivnější a došlo i na nějaké sprintíky. Všichni makali a neslyšel jsem žádné brblání. Kluci ví, proč tady jsou a že zábava bude večer. Ke svačince byl banán a frčelo se na oběd. K obědu jsme měli krémovou bramborovou polévku a zapečené těstoviny. Pokud Vaše dítě moc nejí, možná Vám ho vrátíme o pár kil většího. Všichni neskutečně jí a máme skoro čisté talíře. Také díky naší nové soutěži, která nemá pravidla a nikdo neví o čem pojednává. Každopádně bodujeme vše, včetně jídla a má to zatím úspěch.

Po obědě byl opět odpočinek, kdy využíváme tablety k relaxaci. Následně vyrážíme na odpolední trénink, který je pouze fotbalový. Rozdělíme na 4 týmy a každý s každým. Jde vidět, že jde o hodně, protože tam nechávají duši. Někdy musíme i zasáhnout, ale vše v rámci hranic.

Pak jsme valili na bazén, který si všichni užili, máme čistou vodu s výbornou teplotou. Něco jsme nafotili, najdete tak na už teď na facebooku. Myslím, že kluci jsou skutečná parta a stmelování tak probíhá dle předpokladu. Občas řešíme nějaké snahy o výměnu hráčů v týmech či na pokojích, ale vše v takových náhodných dotazech. Kluci jsou tým, musí se naučit respektovat kohokoliv a s kýmkoliv vyjít. A samozřejmě se naučit hrát společně i když fotbalovost bude slabší.

Na večeři byla bramborová kaše se sekanou a to byl trhák. Zde opět naprosto všichni čisté talíře a když říkám všichni, tak myslím všichni. A to porce nejsou malé. Navíc opět někteří šli navíc pro přídavek. Po večeři a menší pauze byla hra „poznej fotbalistu“, kde mohli kluci vyhrát další body a zvýšit svoji cenu v naši „nepochopitelné“ soutěži bez pravidel. Kluci ukázali, že znají všechny hráče na světě. :-))

Den byl skvělý, nikdo nesmutní, spíše naopak a až na případy, že někteří vykládají večer horory či straší pavoukama, tak je to v pohodě. 🙂  . Občas někdo přijde na hřiště s jednou kopačkou, pak bez ponožek, poté někde necháme láhev, ale žádné jiné zajímavosti neřešíme.

Den čtvrtý (středa)

Tento den jsem pojali mírně odpočinkový a místo dopoledního tréninku jsme vyrazili po snídani navýlet do Nedvědic, kde jsme chtěli stihnout aspoň trochu prohlédnout hrad Pernštejn. Původní plán byl dojít do Nedvědic pěšky, kouknout na hrad Pernštejn a vrátit se busem. Z důvodu, že na hradě se natáčela pohádka a cesta nám trvala déle než jsme čekali, stihli jsme si jen koupit nějaké suvenýry a zmrzlinu v Nedvědicích a vrátili se zpět na oběd.

I když odpoledne bylo velké vedro, děti si zvolili místo bazénu a výletu na vodopád fotbal. Odpoledne se tak po obědovém odpočinku vyrazilo na hřiště odehrát fotbálek, tak jako každý den.

Z důvodu vysokých teplot a nevolnosti nás musel opustit Kuba Očenášek, pro kterého si po obědě přijela mamka s taťkou. Bohužel jsme nechtěli riskovat případné komplikace a samozřejmě program již nemohl být pro něj naplněn.

Jinak k obědu byly boloňské špagety a k večeři kynuté knedlíky plněné ovocem. A že to Vaše děti nejí, tak tady to jí všichni.

Nově jsme nastavili, že večer oželíme tablety a telefony za 30 bodů a ještě prodloužíme večerku o půl hodinky, všichni to k našemu překvapení přijali a tak hráli venku hry, vybíjenou, trampolínu a samozřejmě trošku provětrali své peněženky na útratu. 🙂

Den pátý (čtvrtek)

Stačí se o půl hodinku posunout a někteří nám hajají až skoro do 8 hodiny. Už se nám nestává, že v 7 hodin jsou nachystaní jako předešlé dny. Samozřejmě už nám do toho promlouvá únava z tréninku a také počasí. Nasnídali jsme se a vyrazili na trénink, poté oběd (kuře s rýží), relax a druhá fáze tréninku v podobě fotbálku.

Neuvěřitelně se k nám vrátil Kuba Očenášek, který měl zřejmě jen fyzické vytížení nebo menší úpal ze sluníčka. Jsme velmi rádi,za to že chtěl zpátky mezi kluky. Na fotbálku pak řádil jak černá ruka. Všichni kluci i trenéři to ocenili na večeři velkým potleskem. Radost v jeho očích byla k nezaplacení.

K večeří byly masové kuličky s rajskou omáčkou. Tabletů se kluci zase velmi rádi vzdali a radši řádili v areálu penziónu. Fanoušci Sparty moc nejsou, takže fotbal jsme nesledovali. 🙂

Den šestý (pátek)

Sledujte nás:

ăn dặm kiểu NhậtResponsive WordPress Themenhà cấp 4 nông thônthời trang trẻ emgiày cao gótshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữhouse beautiful