Pojďme trochu kluky držet při fotbalu nebo sportu. Vytvářejme pro něj podmínky ke spojení se spoluhráči a kreativitě. Pokud ostatní uvidí, že hráči trénuji, přidají se také. Samozřejmě, že se jim nebude chtíti dělat řada věci, ale pojďte si zacvičit s něma. Budou mít radost, že budou umět věci lépe než vy. Podle mého budete mít se všemi cvičeními (rodiče) problém. :-))))

Každé 2-3 dny přidáme nové cvičení.  

21.3: Nové cvičení pro následující dny

Zahřátí

Animalwalking

Trénink

Práce s míčem

Závěr

Protažení

První individuální zadání 

Zahřátí

Animalwalking

Z obývacího pokoje do pokojíčku a zpět. Pokud máš pokoje vedle sebe a vzdálenost je menší než 5m, každou opakuj 2x :-). Pokud máš zahradu, tak dobrá vzdálenost je celkem 20m (včetně tam i zpět)

    • kraba
    • opicu
    • kačáky
    • žabáka
    • krokodýla
Trénink

Práce s míčem

  • pomazli se s míčem – levá, pravá (30s každá noha)
  • pata – špička – levá/pravá (20s každá noha)
  • poskoky na míči – levá, pravá 40x
  • pingpong s míčem – na místě, aspoň 40s
  • véčko s míčem, 30s, zkus na konci zrychlit na špičky
  • rolování s míčem – levá/pravá, každá 20s

Challenge KONORA 🙂

Závěr

Protažení

Ze cvičení s naší fyzioterapeutkou víme, kde nás bolí „pata“.

  • Sednout na zem, jednu nohu pod za sebe, druhou před sebe, vyrovnat a chytnout špičku nohy (držím aspoň 10s), poté druhou nohu
  • sednu si nohama do úhlu 90 stupňů, položím lokty na zem a držím aspoň 5-10 vteřin. Lokty musí být na zemi!
  • Sednu si na nohy, vypnout nárty, ani z levé či pravé strany nesmí být prostor pro prostření prstu.
  • udělej „vránu“ a vydrž co nejdéle
  • další cvičení z tréninku z fyzioterapeutkou např. lehnout na bok, noha přes druhou směrem dopředu, stejná strana ruky jde dozadu, hlava taky do protipohybu.

Děti budou znát cvičení z tréninku!